1. Sklep z Zabawkami i Balonami - ul. Konopczyńskiego 14/9u KRAKÓW (Ruczaj) Tel: 12307-34-84 2. Sklep z artykułami Imprezowymi i Balonami - os. 2 Pułku Lotniczego 47B Kraków (Czyżyny) Tel: 575-892-150
Filtruj
Ładowanie...
Podkategorie
Uczę się pokonywać strach Zestaw składający się z 20 kolorowych kart oraz instrukcji, który pomoże najmłodszym w przezwyciężeniu strachu. Karty prezentują rady i różne czynności za pomocą których rodzic pomaga dziecku nauczyć się jak się zachowywać w problematycznych sytuacjach. Wiek: 2+ Wyprodukowano we Włoszech
Uczę się koncentracji - Karty 20 kolorowych kart z instrukcją, które w przyjemny sposób nauczy dziecka koncentracji. Wiele aktywności zostało opracowanych na podstawie założeń psychologii, by pomóc dziecku skupić uwagę. Wiek: 3+ Wyprodukowano we Włoszech
Lisciani - Świnka Peppa - Gra logiczna Gra logiczna polegająca na połączeniu ze sobą dwóch puzzli tak, aby kolory na ilustracjach do siebie pasowały. Zestaw zawiera 24 elementy, czyli 12 par. Ucz się i baw razem ze Świnką Peppą! Wiek 2+ Wyprodukowano we Włoszech
Czytam, piszę i bawię się: zwierzęta Gra edukacyjna polegająca na łączeniu ze sobą 3 puzzli: literki, zwierzątka i nazwy zwierzątka. Za pomocą zmywalnego pisaka dziecko ćwiczy pisanie poprzez łączenie przerywanych linii tworzących wyraz. Zawartość:24 karty z literami 24 karty z rzeczami 24 karty z wyrazami Zmywalny pisak Zmywacz InstrukcjaWiek: 3-6...
Cortex w wersji dla dzieci od lat 8. Gra przewidziana jest od 2 do 6 graczy i polega na rywalizowaniu ze sobą. Należy szybko zgadywać odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymuje się części układanki (mózgu), a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części zostanie...
Gra - Słowo Stworki - Egmont Zadaniem graczy jest wymyślanie słów zaczynających się na daną literkę i która należy do określonej kategorii (np. miasto na literkę M). W grze liczy się refleks, ponieważ gracze swoje słówka wykrzykują od razu. Osoba, która poda swoje słowo jako ostatnia, dostaje żeton stworka. Wygrywa gracz z najmniejszą ilością żetonów....
Gra - Rycerze i zamki - Egmont Wciel się w rolę średniowiecznego rycerza! W grze wygrywa osoba, która zdobędzie jak największą ilość zamków. Aby to osiągnąć, potrzebna jest dobra strategia. Zawartość zestawu:32 karty, 8 kafelków, żeton miecza, instrukcja.Wiek: 6+ Wyprodukowano w Polsce
Gra - Znikające ciasteczka - Egmont Po rozłożeniu ciasteczek, jeden z graczy odwraca wybrany przez siebie kafelek (kafelki są dwustronne), a reszta ma zamknięte oczy. Gracze otwierają oczy, a ich zadaniem jest odgadnięcie, który kafelek został odwrócony. Punkt zdobywa osoba, która pierwsza zgadnie prawidłowo. Gracze odgadują także kolor i kształt...
Gra - Kosmiczna misja - Egmont Wyrusz na podbój kosmosu, odkrywaj nowe planety i buduj na nich stacje kosmiczne! Wygrywa ten, kto zbuduje ich najwięcej. Zawartość zestawu: 45 kafelków planet kostka do gry instrukcja Wiek: 6+ Wyprodukowano w Polsce
Gra - Drapacze chmur - Egmont Wciel się w rolę architekta i zbuduj jak najwyższy wieżowiec. Gracze budują swoje wieżowce, wybierając kafelki ze wspólnego stosu, ale trzeba pamiętać, że obowiązują przepisy budowlane! każde kolejne piętro musi mieć mniej okien niż poprzednie style mogą być różne, ale za jednolitość zdobywa się dodatkowe punkty Wiek: 6+...
Mega boom, Gra edukacyjna, Roter Kafer Zabawna gra z prostymi zasadami dla całej rodziny! Zacznijcie od zbudowania wieży. Następnie każdy z graczy po kolei rzuca kostką i wyjmuje cylinder trafionego koloru tak, by nie zawalić budowli. Osoba, której się to nie uda, przegrywa! Dwie kolejne wersje gry w instrukcji. Wiek: 5+ Wyprodukowano w Ukrainie
Feluś i Gucio grają w emocje, Gra edukacyjna Gra edukacyjna, która pomoże dziecku rozpoznawać i nazywać emocje, a także nauczy je, jak sobie z nimi radzić. Zawartość zestawu:poradnik z pomysłami na gry 8 dwustronnych kart sytuacji 8 dwustronnych kart konwersacji kostka zmysłów 48 żetonów emocjiWiek: 3+ Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Gra, Na końcu języka junior, Wydawnictwo Nasza Księgarnia Nie zwlekaj! Powiedz, co masz na końcu języka! W tej grze liczy się szybki czas reakcji. Jeśli na kartach 2 graczy pojawi się ten sam wzorek, trzeba jak najszybciej powiedzieć słowo, które kojarzy się nam z rysunkiem występującym na karcie rywala. Szybkie 20 minutowe rozgrywki. Wiek: 5+...
Mój dzień, Montessori zabawa edukacyjna, Lisciani PL80137 Edukacyjna zabawa opracowana na podstawie metody Montessori, z którą dziecko nauczy się:tworzyć własny harmonogram dnia rozwijać rozumienie pojęć dotyczących czasu odczytywać godziny z zegarka analogowego i cyfrowego oswoić konieczność wykonywania codziennych czynnościWiek: 5+ Wyprodukowano we...
Kameleon, Gra karciana, Lisciani PL85767 W grze Kameleon każdy z graczy rozpoczyna rozgrywkę mając 5 kart. Podczas swojej kolejki wykłada karty z ilustracjami uroczych zwierząt, które pasują kolorem lub cyfrą. Celem gry jest wyłożenie wszystkich kart, zanim zrobią to pozostali gracze. Dodatkowych emocji dodają karty umiejętności! Zawartość: 55 kart Wiek:...
Sylaby w dominie, Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Dra dydaktyczna polegająca na dopasowaniu do siebie odpowiednich sylab w taki sposób, żeby utworzyły wyraz (np. ka + wa = kawa). Zawartość opakowania:56 kostek domina, klepsydra, worek foliowy, 2 tablice wyrazów, 16 żetonów, instrukcja.Wiek: 5+ Wyprodukowano w Polsce
Słowny ekspres, Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Zadaniem graczy jest ułożenie słowa z kart liter, które mają przed sobą. Osoba, która jako pierwsza utworzy słówko, uderza w dzwonek i zdobywa punkt. Podczas gry uczestniczy ćwiczą spostrzegawczość, refleks, kojarzenie oraz poprawną pisownię. Zawartość opakowania:55 kart liter dzwonek instrukcja...
Wzory, kolory, memory. Maxi. Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Emocjonująca gra ćwicząca pamięć, koncentrację, spostrzegawczość oraz zręczność. Możliwe 2 warianty gry. Zawartość opakowania:48 żetonów 55 kart wzorów 4 linki 4 podkłady instrukcjaWiek: 5+ Wyprodukowano w Polsce
Zgadywanka. Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Gra logopedyczna, w której dzieci poprzez zabawę uczą się poprawnej wymowy głosek: s, z, c, dz. Zawartość opakowania:6 cylindrów 30 elementów z głoską "s" 30 elementów z głoską "c" 24 elementy z głoską "z" 12 elementów z głoską "d" kolorowa kostka instrukcja lista wykorzystanych wyrazówWiek: 4+...
Co do czego? Gra i zabawka edukacyjna dla dzieci, Alexander 8 gier i zabaw, które ćwiczą pamięć, kojarzenie, koncentrację i spostrzegawczość. Zawartość opakowania:36 puzzli (4 zestawy) plansza pionek kostka 40 żetonów instrukcjaWiek: 5+ Wyprodukowano w Polsce
Gra w zegar, Która to godzina? Kapitan Nauka Gra zawiera kolorowe obrazki przedstawiające dzieci w różnych sytuacjach. Zadaniem dziecka jest odczytanie godziny na zegarze i połączenie go z odpowiednią scenką. Podczas gry dziecko uczy się odczytywać godziny na zegarze tarczowym oraz elektronicznym, określać pory dnia i opowiadać, co robimy w jakiej...
Gra - Pirackie skarby - Egmont Czy jesteś gotowy na pirackie podboje i poszukiwanie skarbów? Zadaniem graczy jest odnaleźć ukryty na wyspie piracki skarb, korzystając z fragmentów mapy. Kto znajdzie go pierwszy - wygrywa. Wiek: 6+ Wyprodukowano w Polsce
Gra - Na ratunek! - Egmont Gra ćwicząca spostrzegawczość i pamięć. Zapamiętaj, gdzie wydarzył się wypadek i wyślij tam odpowiedni pojazd ratunkowy. Zawartość:16 kafelków pojazdów ratunkowych 24 kafelki wypadków 4 kafelki fałszywych alarmów 16 żetonów alarmu 4 znaczniki zakazuWiek: 5+ Wyprodukowano w Polsce
Gra - Wyprawa do dżungli - Egmont Na początku gry rozkładamy karty skarbów na stole i staramy się jak najwięcej zapamiętać. Następnie odwracamy karty. Zadaniem gracza jest wyłożenie swojej karty i znalezienie dokładnie takiej samej w stosie tych zakrytych. Jeśli mu się uda - zdobywa 2 punkty, jeśli skarb ma inny kolor - 1 punkt. Wiek: 6+ Wyprodukowano w...