1. Sklep z Zabawkami i Balonami - ul. Konopczyńskiego 14/9u KRAKÓW (Ruczaj) Tel: 12307-34-84 2. Sklep z artykułami Imprezowymi i Balonami - os. 2 Pułku Lotniczego 47B Kraków (Czyżyny) Tel: 575-892-150
Filtruj
Ładowanie...
Wirus! 2: Ewolucja - Gra karciana, Wydawnictwo Muduko Wirus 2: Ewolucja to kontynuacja świetnej imprezowej gry! Tradycyjne metody leczenia okazały się nieskuteczne, gracze muszą opanować epidemię w inny sposób. Dodatkowe karty z pewnością urozmaicą rozgrywki. UWAGA: Do gry jest potrzebna podstawowa wersja Wirus. Wiek: 8+ Wyprodukowano w Polsce
Gra - Jaś i magiczna fasola - Wydawnictwo GrannaCelem gry jest zebranie jak największej ilości monet i złotych jaj, nie budząc przy tym olbrzyma. Ważne jest, by odkrywać jak najwięcej kart fasoli i unikać powtarzających się kart, ponieważ wtedy trafią do olbrzyma. Gracze zwyciężają, jeśli zbiorą więcej kart i złotych kurzych jaj niż olbrzym.Wiek...
Rebel: Gra Planszowa Dixit Gra planszowa Dixit jest grą skojarzeń przeznaczoną do 6 osób. Sercem gry są wielkoformatowe karty. Jest ich 84 i zdobione są bajecznymi rysunkami natomiast pionki są drewniane w kształcie królików. Przepiękna oprawa graficzna gry zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy. Gra Dixit idealnie nadaje się na prezent. Wiek: 8 lat....
Na czym polega gra Pędzące ślimki? Gracze rzucają kolorowymi kostkami i przemieszczają ślimaki na planszy. Po drodze starają się zepchnąć przeciwników i zdobyć jak najwięcej grzybów. Do samego końca nie wiadomo, którymi ślimakami grają przeciwnicy, co gwarantuje wielkie emocje. Gra ma proste zasady. Dla dzieci wieku 6+Wyprodukowano w Polsce
Żółwie to sympatyczne zwierzaki, które całymi dniami drepczą bez pośpiechu z miejsca na miejsce. Jednak gdy tylko dostrzegą sałatę, zaczynają energiczniej przebierać łapkami. Bez namysłu popędzą w jej kierunku wykorzystując każdą okazję, aby wdrapać się na skorupę innego żółwia i w ten sposób szybciej pokonać trasę tego wyjątkowego wyścigu! Dla dzieci...
W grze Ty i pozostali gracze wcielicie się w role projaktantów, którzy będą planować i rozbudowywać dom o kolejne pomieszczenia. Zadecydujecie, jakimi pomieszczeniami go wypełnicie, jaki będzię kolor dachu oraz jakie meble i inne przedmioty znajdą się w środku. Dla dzieci od lat 7Wyprodukowano w Polsce
Gra - Ślimaki to mięczaki - Wydawnictwo Nasza Księgarnia Wyścig wygrywa najwolniejszy ślimak!Nie ujawniasz koloru swojego ślimaka rywalom. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego ślimaka ale także ślimaki rywali. Kolor jaki wypadnie na kostce przesuwa wszystkie ślimaki w tym kolorze. Im wolniejszy ślimak tym więcej punktów! Szybkie 20 minutowe...
Gra Haba - Smok Diego Polska wersja Smok Diego. Gra ćwiczy precyzyjność oraz motorykę. Każdy z graczy losuje numer tarczy, nie pokazuje go przeciwnikom. Teraz jego celem jest trafienie do celu. Współgracze mogą dobyć punkt próbując odgadnąć do której z tarcz próbował trafić. Gra w polskiej wersji językowej. Dla dzieci od lat 5Wyprodukowano w Niemczech
Gra - Kociaki Łobuziaki - Wydawnictwo Nasza Księgarnia Celem każdego z gracza jest zdobycie jak najwięcej żetonów z zabawkami. Żetony rozrzucone są po planszy. Gracz zdobywa tylko zabawki nad którymi przebiega ich sznurek. Gra poprzez zabawę uczy dziecko planowania i myślenia przestrzennego. Szybkie 20 minutowe rozgrywki. Wiek 5+
Gra dla dzieci kółko i krzyżyk, Lew i Tygrys - Londji Klasyczna gra kółko i krzyżyk w urozmaiconej wersji. Żetony ze zwierzakami sprawiają że jest ciekawsza dla dziecka. Zwierzaki wykonane są z drewna, plansza do gry jest tekturowa. Wiek: 3+
Gra kooperacyjna Miś i Pszczoły Świetna gra dla dzieci od lat 3 do 8, uczy pracy zespołowej oraz umiejętności rozwiązywania problemów. Gracze wcielając się w pracowite pszczółki starają się jak najszybciej zamieniać zebrany nektar na plastry miodu, zanim wyprzedzi ich łakomy miś. Aż trzy poziomy zaawansowania! Gra wydana przez Kapitan Nauka
Gra Haba, Błyszczący Skarb W lodowej kolumnie zamrożone są błyszczące kamienie - aby je zdobyć gracze muszą usunąć, jedne po drugim, lodowe pierścienie i roztopić kolumnę. Uwaga: zdobuwać należy tylko wybrane kamienie! Gra w polskiej wersji językowej. Dla dzieci od lat 5Wyprodukowano w Niemczech
Gra Egmont, Łap za słówka Świetna gra rodzinna o bardzo prostych zasadach. Uczestnicy gry w ograniczonym czasie zapisują wyrazy rozpoczynające się na wylosowaną wcześniej literę oraz w tematyce która została określona rzutem. Im więcej unikalnych słów tym więcej punktów! Sprawdzi się również na imprezie, można grać parami! Od la 10 do 110! Wydano w Polsce
Gra w której dzieci nie rywalizują ze sobą. Lisek urwisek ukradł ciasto. Celem graczy jest wcielenie się w detektywów, wspólne rozwiązanie zagadki oraz znalezienie liska zanim on schowa się w swojej norce. Szybkie 20 minutowe rozgrywki. Wiek 5+
Gra - Złota Rybka - Wydawnictwo Granna Każdy z graczy rzuca kostką, przesuwa się na planszy odpowiednią ilość oczek i losuje kafelek. Jeżeli na wylosowanym kafelku znajduje się złota rybka, spełnia ono jedno z życzeń. Żetony z życzeniami gracze losują wcześniej i trzymają do końca rozgrywki. Wygrywa gracz którego rybka spełni wszystkie życzenia. Wiek 4+...
Wesoła gra z gromadką stworków. W zestawie znajdziemy karty z wizerunkiem śmiesznych potworków. Gdy potworek pojawia się pierwszy raz na stole gracze wymyślają mu specjalną nazwę. Punkt zdobywa gracz który najszybciej przypomni sobie jego imię, gdy karta ponownie zostanie odkryta. Gra ćwiczy pamięć, spostrzegawczość oraz rozwija kreatywność. Wiek 5+
Pierwsza gra dla maluszków od 2 roku życia. Maluch uczy się nazw zwierząt oraz dźwięków które wydają. Gra pozwala rozwinąć refleks i spostrzegawczość. Losujemy żeton ze zwierzakiem i wydajemy dźwięk zwierzęcia które wylosowaliśmy. Reszta graczy odgaduje jakie to zwierzę. Wygrywa gracz który odgadnie jak najwięcej zwierzaków. Wiek 2+
Memory w nowej odsłonie. W zestawie znajdziemy 24 duże, tekturowe elementy z potworkami, 12 metryczek, duży plakat oraz 12 płytek domina. Zabawne potworki zachęcą malucha do wspólnej zabawy. Wiek 2+
Gra logiczna z prostymi zasadami. Celem każdego z graczy jest wyłożenie na plansze jak najwięcej swoich żabek. Przeciwnicy mogą zakrywać nasze żabki tak aby uniemożliwić nam wygraną. Gra kończy się w momencie gdy jeden z graczy ułoży cały rząd żabek. Wiek 6+
Świetna gra towarzyska o bardzo prostych zasadach. Każdy z graczy losuje katre, nie dając poznać po sobie jakie emocje wzbudza hasło na karcie odczytuje je na głos. Pozostali gracze próbują odgadnąć jaki gracz ma do tego stosunek, obstawiając żetonami z odpowiednią minką. Wygrywa uczestnik, który najlepiej rozszyfruje pozostałych. Gra 12+ Wydano w Polsce
Zwierzaki postanowiły dołączyć do orkiestry i wybrały się do Bramy. Na swojej drodze spotkały zbójów, których postanowiły wystraszyć stając jeden na drugim. Gracze zbierają swoją gromadkę zwierzaków i próbują stworzyć z nich jak najwyższą wieżę, tak aby przerosła zbójów. Wiek 4+ Wyprodukowano w Polsce
Gra - Słowo Stworki - Egmont Zadaniem graczy jest wymyślanie słów zaczynających się na daną literkę i która należy do określonej kategorii (np. miasto na literkę M). W grze liczy się refleks, ponieważ gracze swoje słówka wykrzykują od razu. Osoba, która poda swoje słowo jako ostatnia, dostaje żeton stworka. Wygrywa gracz z najmniejszą ilością żetonów....
Gra - Rycerze i zamki - Egmont Wciel się w rolę średniowiecznego rycerza! W grze wygrywa osoba, która zdobędzie jak największą ilość zamków. Aby to osiągnąć, potrzebna jest dobra strategia. Zawartość zestawu:32 karty, 8 kafelków, żeton miecza, instrukcja.Wiek: 6+ Wyprodukowano w Polsce
Gra - Znikające ciasteczka - Egmont Po rozłożeniu ciasteczek, jeden z graczy odwraca wybrany przez siebie kafelek (kafelki są dwustronne), a reszta ma zamknięte oczy. Gracze otwierają oczy, a ich zadaniem jest odgadnięcie, który kafelek został odwrócony. Punkt zdobywa osoba, która pierwsza zgadnie prawidłowo. Gracze odgadują także kolor i kształt...