Polski wydawca gier edukacyjnych, loteryjek, łamigłówek, quizów czy książeczek do nauki angielskiego. Zabawki producenta Kapitan Nauka przeznaczone są dla dzieci w różnych grupach wiekowych.
Produkty cechuje przyjazna szata graficzna oraz wysoka jakość wykonania poszczególnych elementów.
W ofercie min: gry memory, loteryjki, quizy, piszę po śladzie, nauka literek, cyferek, angielskiego, zabawy ortograficzne i wiele innych ciekawych propozycji.
Puzzle edukacyjne, Poznaję alfabet, Kapitan Nauka Edukacyjne puzzle składające się z 72 elementów. Zadaniem dziecka jest dopasowanie dużej oraz małej literki do odpowiedniego obrazka zaczynającego się na daną literkę (np. m i M do motylków). Wiek: 3+ Wyprodukowano w Polsce
Historia Polski, planszowa gra edukacyjna Gra planszowa dzięki której nauka historii nie będzie taka straszna! W tej grze liczy się pamięć oraz spostrzegawczość, a w drodze do pokonania przeciwnika nauczysz się lub utrwalisz sporo faktów historycznych. Dla dzieci od lat 7 do 99 (my polecamy jednak od lat 10) Wydana przez Kapitan Nauka
Kapitan Nauka - Alfabet Smart Bingo Zapoznawanie dziecka z literkami poprzez zabawę! Dzieci uczą się kojarzyć literkę alfabetu z jej dźwiękiem oraz grafiką, poznają słowa rozpoczynające się od danej literki. Wesołe, kolorowe grafiki zachęcają do wspólnej zabawy! Aż 7 wariantów gry! Wydano w Polsce Wiek: 3 do 7 lat
Memory na 3 sposoby. Farma Do wyboru mamy trzy warianty rozgrywek o rosnącym stopniu trudności, dopasowane do wieku i umiejętności dziecka. Podczas zabawy dzieci ćwiczą pamięć, spostrzegawczość oraz refleks. Wiek: 2 do 6 lat Wyprodukowano w Polsce
Kapitan Nauka - Bójka na mnożenie Gra dla dzieci rozpoczynających naukę tabliczki mnożenia. Ćwiczenie na trzech poziomach trudności: od prostych działań do bardziej zaawansowanych obliczeń. Gra jest bardzo kompaktowa, możesz zabrać ją ze sobą dosłownie wszędzie. Wydano w Polsce Wiek: 8+ Ilość graczy: 2-6
Piraci, gra na odejmowanie i dodawanie Edukacyjna gra trenująca odejmowanie i dodawanie w zakresie od 1 do 20. Poprzez zabawę w szalonym świecie piratów dzieci uczą się pamięciowego wykonywania obliczeń matematycznych, ćwiczą spostrzegawczość oraz koncentrację. Od lat 4 do 8 Wydana przez Kapitan Nauka
Żaby czy kraby, gra na mnożenie Emocjonująca gra matematyczno-strategiczna ćwicząca mnożenie! Wykonując działania mnożenia w zakresie do 100 zapełniasz planszę żabkami lub krabami próbując ułożyć ciąg niczym w grze w kółko w krzyżyk! Strategiczne blokowanie pól przeciwnikowi popłaca! Od lat 8 do 99 Wydana przez Kapitan Nauka
Gra memory, Dinozaury, Kapitan Nauka Popularna gra memory czyli zabawa polegająca na zapamiętywaniu położenia kart i odnajdywaniu par tych samych obrazków. W zestawie 24 karty z dinozaurami (czyli 12 par). wiek 3+ Kraj pochodzenia: Polska
Gra memory, Pojazdy, Kapitan Nauka 24 karty z obrazkami pojazdów poruszających się po lądzie, po wodzie oraz w powietrzu. Gra pamięciowa typu memory w której odnajdujemy pary tych samych obrazków, a zarazem świetna zabawa i okazja do rozmów o otaczającym świecie! wiek 3+ Kraj pochodzenia: Polska
Kapitalne Zagadki dla Bystrzaków, od 6 lat Książeczka zawierająca zadania typu: znajdź pasujący fragment rysunku, połącz w pary czy też ułóż obrazki według logicznej kolejności. Kolorowe ilustracje i sympatyczni bohaterowie zachęcą dziecko do rozwiązywania zadań. Dla dzieci od lat 6 Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Gra - Spostrzegawczość - Kapitan Nauka Zestaw dwustronnych, zmazywalnych kart z zadaniami ćwiczącymi koncentrację i logiczne myślenie. W zestawie dodatkowo książeczka w której znajdziemy 40 dodatkowych zadań. Łącznie 100 zadań trenujących spostrzegawczość. Dla dzieci wieku 6-9 lat Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka